Träning!

Tjoo! :)
Idag  klev jag upp kring 9 och kom på att jag ville till stan
för att jag skulle köpa nån ticshart till skolfoto imorn ;)
Så då ringde jag till Julia och frågade om hon skulle följa och det kunde hon:)
Vi skulle igentligen vara där med anton också, men
han var så sölig för han skulle duscha och en massa skit så när han skulle komma
så skulle vi vara (n)(y)
Iaf så blev det 2 inköp, orkar inte ladda  upp bilder på dom ;)
En var iaf vit från lindex som de typ stod Love Peace och ett peace märke på:)
Och en rosa typ från åhlens ;)
Det var ju bara Gallerian och åhlens som var öppet så
kunde inte shoppa nå på gina :'(
Iaf sen köpte vi en glass och sen for vi hem (yy)
När jag kom hem for jag dirr till stallet och red konne, han var superfin -v-
Sen for jag hem, åt och cyklade iväg
med emmaö till träningen, kändes skönt att få cykla
med henne så vi fick prata ut ordentligt!
Du är så jävla underbar, älskar dig emma! :)<3
Nu ska jag gå och duscha sen blir det tv (yy)

Ni får en lejd egobild! (y)

/puss&küss<3

1 mikaela:

skriven

sv; de va så lite, och tack själv ! :D

Kommentera här: