d

(x) snott den här listan från nån
(x) varit/är kär
(x) dumpat någon
( ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) ljugit för en kompis
( ) skolkat
( ) sett någon dö
( ) ätit sushi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) varit ensam
(x) tittat på en solnedgång
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) gått mot rött
( ) varit i en bilolycka
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) gått barfota i lera
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) gråtit dig till sömns
(x) sjungit karaoke
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(/) suttit på ett tak
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
( ) stannat uppe hela natten ( har alltid somnat.. )
(x) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på ( fast slängd i poolen )
( ) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben 
( ) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(xxx) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit så mycket att du skrattade
(/) fuskat på ett prov
(x) Jag har sett en fallande stjärna.
(x) Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
(x) Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
(x) Jag har sparkat en kille mellan benen
(x) Jag har lekt sanning eller konsekvens.

Kommentera här: