Steejk!

Idag så klav jag upp kring 8 och gjorde mig iordning för
handbolls träning på elins stuga. :)
Det var kul somvaligt, efter det så for jag hem och så
kom jag, elin och emma att vi skulle fara tiöl gläntan och bada så då drog vi dit.
Glömdemobilen hemma så det blev inga bilder :)
Men vi badade lite grann bara och det var ASVARMT!!
Sen låg vi på stranden och steejkte lite och fikade ;)
Nu är jag då hemma och känner att det hettar över allt på kroppen ;)
Snart så ska jag och systeryster fara och
bada med vovvarna så dom också får sig ettt dopp i sommarvärmen:)
I helgen är det psg och vi har två matcher imorn
så kommer nog inte att skriva så mkt i helgen!!
På måndag bär det av till Göteborg i EN VECKA och spela handboll!!!!!
Ikväll så ska jag till Konne och rida för eva! :)
Jajaj, nu kommersnart syster :)







/puss&küss<3

Kommentera här: