HELVETES JÄVLA LESS

Nu är jag så helvetes jävla less den här helvetes jävla förkylning. Har gått och dragits med den hela jävla sommaren, har inte kunnat spela fotboll eller tränat på nått sätt, har inte fått bada, har inte fått festa. Hela den här jävla sommaren har varit helt förstörd. Men om jag väl blev frisk och sen tränade 3 träningar så var jag sjuk igen. Men nu efter 6 jävla veckor utan träning och fått gå omkring med denna hosta, halsont, öroninflammation, ögoninflammation, ont i bihålerna, hur täppt i näsan som helst och ständigt trött så är jag faktiskt HELVETES less. Efter läkarbesök och läkarbesök så har dom bara sagt "det är bara att avakta, det är mest troligt ett virus. Men kom tillbaka om det inte blir bättre" men om man kommer tillbaka 3 gpnger kanske man kan inse nånting. Men skit samma, den här jävla förkylning har förstört ungefär ett halvår för mig nu och jag är helvetes less att man inte ens kan få ha roligt längre. Nä för då äter jag massa jävla tabletter som gör att jag inte får festa, får inte träna och all denna jävla skit. JAG ÄR SÅ HELVETES JÄVLA LESS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: