i love my awesome friends

Blev inte så att vi for och handlade utan istället så for vi och käkade på gul&blå med martin och marcus. Sen for jag till stallet och fixade och red sara. Sen skjutsade syster tillbaka mig till lägenheten och så visade hon lite andra grejer och sånt. Sen så satte jag och älskling oss och såg tv då hon for. Sen kom kasper och matte, vi såg tv och sen gick vi och köpte varsin ica sallad och så tillbaka hit och käkade. Har varit med dom hela kvällen men nu är vi hemma i läggan igen och viktor sitter och spelar dator medans jag ligger i sängen. Ska kanske sova hemma ikväll dock, annars tar vi oss kanske inte till skolan så..Men vi får väll höras! 
Men jag känner att jag är less min design och hela min blogg nu så måste göra någon förändring! 
och det är inte bara det jag är less på..
 

Kommentera här: