onsdag

Har inte bloggat på ett bra tag men det har varit mycket den senaste tiden, mycket att tänka på och mycket att göra.
Just nu så är jag bara irriterad på allt och alla, folk säger saker som det inte kan hålla och det är bara så mycket lögner. Jag förstår inte hur alla orkar med sånt här för jag gör fan inte det och jag förstår inte hur folk orkar med att ljuga och sedan stå för den lögnen även fast man vet att det är en lögn. Jag kan inte förstå det, de är helt otroligt. Här i Piteå är det så jävla mycket skitsnack, alla snackar skit om alla och alla ljuger om alla.
Folk sitter och säger att det är rättvist fast det inte alls är det, folk säger att det är okej och sedan ångrar sig efter 30min för att det inte alls är okej. Varför ska det vara så patetiskt, jag förstår det inte. Varför inte berätta sanningen direkt, slippa allt skitsnack och bara lev som man ska? Jag blir galen på allt och alla, längtar till påsklovet. Då blir det att få komma bort och tänka på annat för en gångs skull...
 
Onsdag idag, skola och sen vet jag inte vad som händer.
 
 
 
 

Kommentera här: