Ledsen,

Ledsen att jag inte har skrivit
nått men när Klara kom for vi och åt och köpte godis,
efter det såg vi typ på film och så,
dagen efter så for vi och badade på norrstrand:)
Sen for hon hem och jag for på bio med Fia, emma och Linda :)
Vi såg HarryPotter :)
Idag har jag varit på havsbadet och ridit konne :)
Så jag har inte haft nån dator så har inte kunnit blogga :)
Nu ska jag fara till havsbadet igen , men nu tar jag med mig datorn
så att jag kanske bloggar :)

/puss&küss<33
1 Patricia:

skriven

bra :) jo, det är bra! :d

2 adina:

skriven

jaså! haha :D visste inte att det gick på tv!

3 BellaMio:

skriven

Hejsan!



De där svarta lapparna är Dymoremsor. Man måste alltså köpa en dymoapparat, finns ganska billigt hos Claes Ohlsson, och då följer det oftast med en svart rulle. Annars kan man köpa de oxå billigt där.



4 Cäm=retsy retsys:

skriven

hej syster yster!! Vill du gå på kvällen på torsdag pdol och åka karusell och så där???Får du följa för E??kraam

5 josefin:

skriven

godis! mUMS!!! :D



kolla in mitt senaste inlägg och bli medlem på gratisbio och få massa gratis grejjer!! :D

6 Anonym:

skriven

vill du vara med i header tävling? anmäl dig eller din kompis på " header tävling inlägget " och vinn länkning och din header får synas på våran blogg ;)

good luck!



http://ronyajulia.blogg.se

Kommentera här: