i just wanna be by your side

Jätte ledsen för urdålig uppdatering men kan ta dagen kort. For på jobbet klockan 7, vi städade hela gotis och kritade planer osv. Slutade 11. Jag for hem och tog mig en liten pn. Sen kom julia och några hit och hämtade mig, vi drog till willys, kifas och sen björklunda och spelade fotboll. Drog hem och åt sen gjorde jag mig klar för match. Spelade först med 98orna och sen med 96orna. Båda matcherna mötte vi lag från usa. Dom var jätte gulliga båda lagen, fast förlorade dock båda.. Jaja. Sen for jag och julia hem och sen vidare till grönan där resten av kvällen spenderades. Nu ska jag typ sova, godnatt. Blir lika dålig uppdatering imorn. Börjar halv 8 och slutar 8 på kvällen. Sen match klockan 11 på kvällen. Så ska se om nån annan kan blogga åt mig. Det här blev ett långt inlägg, så godnatt!


snäll jag är mot viktor, om ni ser uppe på vänster axel haha!

Kommentera här: