mitt underbara år 2013

 
Mitt år 2013 har varit en år med mycket motgångar, har haft väldigt jobbiga perioder. Men trots det så har det varit ett av dom bästa åren i mitt liv. Jag har tappat många människor och djur som har betytt massor för mig, men samtidigt så har jag träffat en hel del nya människor som gör att jag mår så underbart bra som jag gör. Jag älskar mina vänner, min familj, mina djur och min underbara pojkvän och jag är så otroligt glad att jag har er vid min sida.
Det finns folk som har svikit mig och behandlat mig som skit, dom som har visat mod och som jag har varit stolta över och sen så finns det dom som alltid har ställt upp och dom som alltid har funnits där och ni vet precis vilka jag menar.
Jag älskar er allihopa, förlåt om jag inte har bilder på alla men jag hoppas att ni ändå vet vilka ni är ♥

Kommentera här: