nyhet

Mitt liv går upp och ner just nu men för det mesta så funkar alltihopa helt okej!
I fredags så var vi hos mig några tjejer och såg på lite film och åt frukt och smältchoklad, riktigt smarrigt. Senare på kvällen så for vi ut och kollade på nån fest och sen for vi hem, blev en ganska så tidig kväll så att säga.
Lördag så vart det att jag och Carro var fyllechaffis i prinicp hela kvällen, skjutsade runt massa folk och hade det allmänt trevligt.
Igår hände det inte så mycket, bara att jag fick reda på en väldigt rolig nyhet som ni kommer få veta på torsdag någon gång.
Idag händer det inte heller så mycket, sitter på skolan nu och har miljö. En lektion till sen slutar jag, vet inte vad jag ska göra ikväll men jag tror att jag ska jobba lite med mitt projektarbete och sen tror jag att jag kanske skulle vara med Jojja ett tag, får väll se. PUSS
 
 
Jag och viktor hade 2,5års dag i lördags, spelade lite nhl vilket resulterade i förlust.....
 

Kommentera här: