uschfyblä

Just nu vet jag inte vars och vad jag vill ta vägen.
Jag vill bort från piteå, bort från all skit och bara få vara i fred och känna lunget.
Men det går inte... vem ska jag fara med, vars ska jag fara?
Det finns ingenting just nu som lockar och jag vet helt ärligt inte vad jag vill och vars jag ska ta vägen.
 
Så mycket tankar och så mycket känslor, så lite människor som märker något och så lite folk bryr sig.
Att allting ska vara så falskt, varför ska allting vara byggt på lögner och falskhet?
Varför kan man inte bara vara sig själv och stå för den man är istället för att försöka vara något som man verkligen inte är och istället då vara falsk.
Det märks, det syns för omvärlden. Vi är inte blinda.
 
Just nu vill jag bara booooooort från denna äckliga plats, alla känner alla, alla vet allt, rykten sprider sig fortare än elden och allting krachar på en millisekund.
 
Nej uschfyblä jag är less, ursäkta detta positiva inlägg men jag tror ändå inte att det är någon som läser här ändå så det gör inte så mycket faktiskt.
Ville bara lätta på tankarna lite såhär en torsdag eftermiddag......
 
 
 
 

Kommentera här: