Hemma :)

Hej sötnosar :*
Hemma från skolan nu, sista lektionen hade vi spanska
så då fick vi se lite film, soft (y)
Vi hade skolfoto idag, det gick väll sådär, mitt hår så hemskte ut ;)
Jajaj, det får duga ;( ;)
Statistken liggar ganske bra även fast jag inte är så duktigt på att
blogga så jag är stolt över det :)
Tack era sötnosar som läsar, love yaa!! <333
Senare idag blir det träning, jag och emma ska fara lite tidigare så
vi kan passa lite och pratar och ha kul typ ;)
Nu ska jag bara äta och titta när jag ska fara, justeja
igår innan jag for till stallet så kollade jag på em i ridning,
det var en häst som är underbar!!
Han slog världsrekord för 2 gången på en helg, han red på 90,750%
om du tänker dig att 100% är det bästa så
är det jävligt bra!!
och Min syrras häst assar, har samma pappa som han :D
Här kommer nån bild och film :D


mitt självtorkade hår :)


Totilas!! omg jag dööör !!<333

/puss&küss<3

Kommentera här: