i believe you

Det blev att jag och mamma drog till stan istället för med pappa, köpte smällare och drog sen och handlade. Då jag kom hem satte jag mig och spelade lol, spelade 2 game och nu ska jag snart gå och duscha och börja göra mig klar för ikväll. Eller inte än men snart nån gång kanske. Men vi får höras senare någong gång.
Ni kan få lite bilder från mitt år 2011




var i jokkmokk och umgicks med vänner

fester, sport, middagar och mycket annat

jokkmokk och mysiga kvällar hos lars med hans kossor

kanalsimmet, en av dom roligaste dagarna i mitt liv, epa mekk, jokkmokk

mycket grillning och bus

epa glid och annat roligt

träffade min saknade emma som var på egehem

hade världens bästa sommarjobb

gick ut nian

manjärv, gokart med laget och vakning med bra folk

tältning, bad och mys med älsklings julia

var mycket på grönan

lagfest!!

wilma opererade sig

image descriptionimage descriptionimage description
började teknik på strömbacka, var på fotbollsavslutning i umeå
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
körde mer epa, träffade hubert och lilla my och även världens bästa emma
image descriptionimage description
modell för en dag med både emma och julia, tjej middag med handbollen och under 2011 så blev jag ju även tsm med viktor igen
image descriptionimage description
lackade även om epan, var med johans valpar och jobbade på i skolan
image description
började rida romeo, var med me emma och julia, badade mkt i somras
image descriptionimage descriptionimage description
tog skoterkortet, körde epa, lärde mig att sladda
image description
och tillslut så kom det ju snö!


lite av mitt årr!

Kommentera här: