stor fet bomb

Nu kommer den äckligt stora stenen som jag väntat länge på att få släppaaa
Idag har jag tagit det bästa beslutet på länge, och det känns så jävla skönt. En stor sten har släppt från min mage och jag kan äntligen känna mig lättad.
Efter en väldigt tung period så hade det äntligen börjat gå uppåt för mig, jag hade hittat 3 nya underbara och bästa vänner och sen kom det in bara mer och mer underbara människor i mitt liv och jag var så lycklig. Men sen så kom allting tillbaka igen, samma skit, samma känslor och samma sak. Jag kände att jag inte orkade med att ha någonting som gör en ledsen varje dag, som gör att man inte vill fara och göra vissa saker och som får en att bara vilja stanna hemma.
Idag tog jag det steget, idag gjorde jag, jag tog modet att säga ifrån på mitt sätt och tog ett steg tillbaka. Jag gjorde det som behövdes helt enkelt och nu känner jag att det känns så jävla bra och känner inte att jag ångrar mig på något sätt för det gör jag verkligen inte.
Jag bryr mig inte om de personerna jag pratar om läser det här, jag bryr mig inte överhuvudtaget utan jag står för det jag säger och jag tänker inte lägga mig.
Jag är så himla glad att jag har mina 3 bästavänner Jennifer, Caroline och Lina. Är även så jävla glad att Isabelle, Johanna, Hanna, Linn och Evelina har kommit in i mitt liv ännu mer än förut. Mina vänner är så underbara och just nu känner jag att allting är på topp och allt är så bra.
Jag är en speciell person, jag är en känslig person och jag är en person som behöver mycket bekräftelse. Jag är inte den personen som bjuder in mig själv till saker utan jag vill ha inbjudelsen själv och det accepterar dom här, dom accepterar mig som person och det är det jag älskar dom så himla mycket för ♥
Nu ska jag sluta skriva så ni slipper läsa nått mer, men jag var bara tvungen att få ur mig lite skit som jag hållt på alltför länge och nu är bomben släppt och det känns så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAA bra om jag ska vara helt ärlig!
Pusspuss
 
 
 
 
1 jentilito:

skriven

jag älskar dig så mycket, min underbara babeee!! <3

Svar: Älskar dig <3
sofie holm

2 häni:

skriven

puss på dig <3

3 carroooo:

skriven

love you!!!

4 Anonym:

skriven

Börja fundera när ja såg texten,har du inte glömt Julia? Ni är väl bästa vänner fortfarande?ni hängde ju ihop hela tiden minns ja iaf förut,sen Viktor står ju inte med heller,han borde väl stå eftersom ni är tillsammans :)

Svar: Jag och julia har inget att göra med varandra längre och ja jag å viktor är tsm men han är ju inte en av mina tjej kompisar så att säga. Därför jag inte nämnde honom! :)
sofie holm

5 Anonym:

skriven

Okey då förstår jag,men va tråkigt att kontakten tagit slut mellan du och Julia,eftersom ni var med varandra hela tiden förut och ni var sååååååå bra vänner och hade alltid skoj tillsammans.tog de bara slut eller blev ni ovänner?

Svar: Jadu, en lång historia som jag inte tänker ta upp här isf kan du ju skriva till mig på facebook :)
sofie holm

Kommentera här: