life

Har inte bloggat på ett bra tag nu och orkar inte dra upp allt som har hänt heller, men kan dra det väldigt kort. Påsklovet spenderade jag i Jokkmokk och Senaure, sedan så har jag mest varit med mina vänner, varit i stallet och festat lite. Lite andra tråkigheter är väll att min bil har gått sönder så tar mig ingenstans... Annars då?
Tisdag idag, hade en lektion innan jag slutade och då begav jag mig till stallet och red prinsen som var sjukt fin. For sen hem och har försökt göra bort lite skolarbeten sen jag kom hem, är mycket som ska göras nu men med endast 14 skoldagar kvar och 18 dagar tills vi far till Alanya så känns det hela faktiskt ändå rätt så okej!
 
Lite  bilder från tiden som har gått!
 
 
Jokkmokk
finaste hästen
bästii kom hem från thai ♥
Firat valborg
Förtärt alkohol på crusingen!
och två egopics som förgyller det hela blogginlägget hehe!
 
 
 
 

Kommentera här: