länge sedan sist

Det var ett bra tag sen som jag skrev sist och det har hänt en hel del också, jag kan dra det lite snabbt.
Jag for till Turkiet på studentresa, kom hem och då var det dags för balen. Efter balen vart det studentvecka och sedan äntligen var det dags för studenten. Det är det bästa och roligaste jag har varit med om i mitt liv, helt otrolgit roligt var det. Iaf så 2 dagar efter studenten drog jag till Mallorca med Viktor familj. Där hade vi det jätte trevligt måste jag säga,  kom hem midsommarafton som firades i arnemark och sedan på måndagen var det dags för sommarjobb. Jobbade på Kappa som städerska i 7 veckor och resten av sommaren har jag spenderat med mina vänner. Det har hänt ganska mycket men jag orkar inte ta upp allting nu helt enkelt.
 
Nu för tiden så är jag arbetslös och ligger hemma i soffan hela dagen och gör ingenting vilket suger massor men finns inte så mkt att göra åt det. På lördag är det folkrace tävling och jag ska mest troligt köra för första gången då jag tog licensen i tisdags!
Kommer bli riktigt roligt och spännande så alla kan ju komma och heja fram oss i Team Wow Racing!
 

På återseende peeps!
 
 
 
 

Kommentera här: